Thursday 12 April 2012

Preili sünnipäev

Alustuseks kohe ei suuda varjata oma ülimat erutust fakti ees, et meie blogi ikka elab ja kuigi küll viivitusega, siis uusi sissekandeid tuleb. Lihtsalt asjaolu, et Kail puudub kirjanikusoon ja minu ülim talendikus on kättesaadav vaid hilistel õhtutundidel või esmaspäevasel vabal päeval (mis ei kipu ka vaba olema tihtipeale, sest kõik muu nõuab tegemist, mida töö ajal teha ei saa), seab meid olukorda, kus blogi kirjutamine tundub nagu jalgpalli läbi ukseluku ajamine. Pärast esimest 2 sõna aga süttib mu sees see kirjanik ja tegelikkuses ei tundugi see nii suur ettevõtmine. Seega, võtan nüüd ennast kokku ja kasutan seda hetketuhinat, ning kurdan kõik kronoloogilises järjekorras ära.
Alustame siis sealt, kus eelmine kord pooleli jäime - Märts (arvestades kui kiiresti siin mandril kell liigub, siis oli see nagu eile). Nimelt siis 6'dal märtsil otsustas üks printsess teha järjekordse tiigrihüppe ajarattal ja loovutada järjekordse aasta. Loomulikult olid Kanadas kõik lipud heisatud selle suure püha puhul ja peaminister pidas lausa riigitelevisioonis kõne ja puha... või oli see unenäos... Kuna ta oli ennast heast küljes eelmise aasta jooksul näidanud, siis kingiks sai ta tuttuue iPad'i, millest ta ei saa oma käsi enam kuidagi eemale. Läks vist asja ette...
Igatahes, Kai valmistus tähtsate külaliste vastuvõtuks ja keetis ning vaaritas terve päeva. Lõpptulem oli päris mitu ühikut sushit ja hea seltskond. Kohale oli kutsutud meeldivas koguses Kanada-Eestlasi ja aukülaliseks üks Kanadalane - Adam (minu töökaaslane ja suur Eesti fänn). Õhtu veeres meeldivalt ja ausõna ula peale ei läinud, kuna töönarkomaanidel oli tööpäev järgmisel päeval. Viimased lahkusid ca 3 paiku ja nii see Kai sünnipäev kaugel maal ajalukku jäigi.
Pildimeenutusi ja fotosüüdistusi õhtust:

Sünnipäevalaps Eesti rahvustoiduga

Isegi kook tuli külla

Materiaalsed väärtused kallistuste vastu

Victoria Secrets kingiks ja kõik naised õnnelikud

Paremalt: Kristiina, Liis, Jaanu, Agnes (värske immigrant),
Katre (suht värske immigrant), Elena (immikrants)

Mu ülemus mu naist krabamas. Tuli pikem jutuajamine...

Tambeti "ma olen WC's" nägu

Pidu läbi!

2 comments:

  1. kurat ma olin algusest saadik kindel et Lenka oli päev otsa kuskil mujal! mulle aga rääkis koguaeg et "olin aga Kai juures vaaritamas..."
    loe kurat veel teiste blogi ....

    ReplyDelete
  2. Ei tea jah kus ta kooserdas.... tuli mingi 5 min ennem sind ja palus meil öelda, et ta oli seal terve päeva. Mõtlesime et see mingi uus mäng ja läksime vooluga kaasa. Tänapäeva noored, kes neist aru saavad!

    ReplyDelete